Көмір өңдеу жөніндегі химик-технолог

Мамандық кейін пайда болады 2025
01
Мұнай және газ

Электр көлігі мен баламалы энергетиканы дамыту, сондай-ақ шикі мұнай бағасының төмендеуі қазақстандық мұнай компанияларын өз өнімдері үшін жаңа тауашалар іздеуге мәжбүр етеді. Перспективалы тауашалардың бірі - тұтыну тауарларын одан әрі өндіру үшін жартылай фабрикаттар жасау. Мұнайдан басқа, көмір перспективалы шикізат болып табылады, оның қоры Қазақстанда айтарлықтай. Маман көмірден каучук, полипропилен, резеңке, пластмассаға өңдеумен айналысатын болады.

Мамандықтың жаңашылдығы: жаңа материалдарды: каучук, полипропилен, резеңке, пластмасса (қазақстандық тәжірибе үшін жаңа мамандық) шығару.

Негізгі құзыреттері:

  • Көмірден осы материалдарды өндіру бойынша қолданыстағы технологиялардың мониторингі
  • Қазақстандағы көмір параметрлерін анықтау
  • Түпкілікті өнімнің параметрлерін келісу
  • Көмірдің қолданыстағы параметрлеріне қолданылатын технологияларды әзірлеу / бейімдеу
  • Дайындау процесін бақылау және түзету
  • Кәсіпке бағдарланған дағдылар мен біліктері
  • Экологиялық тұрғыдан ойлау
  • Клиентке бағдарлану

Кәсіби емес дағдылар

Экологиялық ойлау бизнес пен қоршаған орта арасындағы үйлесімділікке жетуге бағытталған. Бизнес-цикл өнімді құрудан бастап оны сатуға және тұтынуға ғана емес дамып келеді. Экологиялық ойлау денсаулық пен тұрақты дамуды тізімнің жоғарғы жағына қояды.

Өнеркәсіптік даму шегіне жеткендіктен және қоғамның, экономиканың және бизнестің тұрақты өсуінің барлық модельдері табиғатпен, экожүйемен, оны күтіп-ұстау мен өзара мүдделер негізінде құрылуы керек болғандықтан, экологиялық ойлаудың маңызы артып келеді. даму.

Экологиялық ойлау қабілеті бар мамандар ресурстарды құрметтеу, қоршаған ортаға зиянды заттардың нөлдік шығарылуына қол жеткізу, қалдықтарды басқару және қайталама ресурстарды пайдалану сияқты мәселелерді шеше алады.

skill

Қоршаған ортаны ойлау

Олар тұтынушылар назарын клиенттердің сұраныстарымен жұмыс істеу қабілеті, компания мен қызметкерлердің клиенттердің қажеттіліктерін уақытында анықтай білу, оларды өз өнімдерімен немесе қызметтерімен барынша тиімді түрде қанағаттандыру мүмкіндігі деп түсінеді. Бұл құзіреттілік компаниялардың жетістігі үшін маңызды болды, тұтынушылар үшін бәсекелестік үнемі өсіп келеді және барлық жұмыс берушілер тұтынушыларға бағытталған қызметкерлерді көргісі келеді. 20 ғасырдың екінші жартысында ішкі клиент ұғымы пайда болды, яғни. аралық тұтынушы сол компанияның өндірістік тізбегінің бойында орналасқан. Бұл біліктілікке ие болу клиенттің сұранысын дәл түсінуге және оған ең қолайлы шешімді ұсынуға, сонымен қатар клиент үшін маңызды емес сатыларды алып тастай отырып, өндіріс пен қызмет көрсету процесін ұтымды құруға мүмкіндік береді.

skill

Тұтынушылар назарын аудару

Білім беру мекемелері

education

Қарағанды ​​мемлекеттік техникалық университеті

https://www.kstu.kz/

Толығырақ
education

Атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті Қорқыт ата

https://korkyt.kz/index.php/ru/

Толығырақ
education

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті. М.Әуезова

https://www.ukgu.kz/ru/fakultety

Толығырақ

Бұл мамандық сұранысқа ие болуы мүмкін компаниялар

education

«Біріккен химиялық компания» ЖШС

https://ucc.com.kz/

Толығырақ
education

«Kazakhstan Petrochemical Industries Inc.» ЖШС

https://www.kpi.kz/ru/

Толығырақ
education

«Ұлттық индустриялық мұнай-химия технопаркі» АЭА

https://www.kpi.kz/ru/about-company/

Толығырақ
education

«Shell Kazakhstan Development B.V.»

https://www.shell.com.kz/ru_kz.html

Толығырақ