Логотиптің негізгі
нұсқасы

ENBEK логотипі бірегей қаріп жазудан және
бірегей таңбадан тұрады.

Бұл бетте логотиптің көлденең орналасуы
ұсынылған.

Логотипті қолдану үшін бұрмалануды
болдырмас үшін түпнұсқа электрондық нұсқаны
пайдалану ұсынылады.

Жүктеу
Логотиптің негізгі нұсқасы
Логотипі
Құру
қағидаттары

Сызбада ENBEK логотипінің көлденең орналасуы
құрылатын салыстырмалы өлшемдер көрсетілген.
Өлшем бірлігі ретінде Х өлшемі, "е" әрпінің өлшемі
қабылданды.

Логотиптің негізгі нұсқасы
Логотипі
Қауіпсіздік өрістері

Жарнамалық, ақпараттық және өзге де тасымалдаушыларға ENBEK логотипінің көлденең орналасуын қолдану кезінде белгіленген шектеулерді басшылыққа алу қажет. Сауда маркасын оқуға әсер етпейтін фондық суреттерді қоспағанда, өзге объектілер маркаға көрсетілген қауіпсіздік өрістерінен жақын орналаспауы тиіс.

Қауіпсіздік өрісі немесе логотиптің бос кеңістігі - бұл көрінбейтін өріс, оның ішіне дизайнның басқа элементтері (графика, фотосурет, иллюстрациялар, мәтін және т. б.) кірмеуі керек.

Логотиптің көлденең орналасуының минималды мөлшері кең жағында 25 мм құрайды. Кішігірім логотипті қолдануға қатаң тыйым салынады!

Логотиптің негізгі нұсқасы
Логотипі
Түстер үйлесімі

Бұл бетте логотиптің көлденең орналасуын көрсетудің мүмкін нұсқалары ұсынылған. Көрсетудің басқа әдістеріне жол берілмейді.

Ақ фондағы логотип негізгі түс үйлесімі. Логотипті осындай қолдану көп жағдайда фирмалық стиль тасымалдаушыларын әзірлеу кезінде қолданылады.

Түсті фондағы логотип. Инверсия - түс немесе тонды керісінше өзгерту. Бұл жағдайда логотиптің түстері ақ түстермен ауыстырылады. Ерекше жағдайларда имидждік өнімді әзірлеу кезінде пайдаланылуы мүмкін.

Жүктеу
Логотиптің негізгі нұсқасы
Логотипі
Қара және ақ түстер үйлесімі

Бұл бетте логотиптің көлденең орналасуын көрсетудің қара және ақ түстер үйлесімі ұсынылған. Көрсетудің басқа әдістеріне жол берілмейді.

Ашық фондағы қара логотип. Осы үйлесімдер фонның негізгі реңі 0% - дан 50% - ға дейінгі Black (қара түсті) диапазонында болған жағдайларда қолданылады.

Қара фондағы ақ логотип. Логотиптің кері көрінісі қолданылады. Осы үйлесімдер фонның негізгі реңі 51% - дан 100% - ға дейінгі Black (қара түсті) диапазонында болған жағдайларда қолданылады

Жүктеу
Логотиптің негізгі нұсқасы
Логотипі
Логотиптің нұсқалары
Негізгі нұсқа
Негізгі нұсқа
Жүктеу
Дескриптор жоқ
Дескриптор жоқ
Жүктеу
Жеңілдетілген нұсқа
Жеңілдетілген нұсқа
Жүктеу
Белгісі
Белгісі
Жүктеу
Логотипі
Жол берілмейтін қолдану

Логотип өзінің танылуын жоғалтпауы үшін оны пайдалану
кезінде қателіктерден аулақ болу керек. Төменде олардың
ең көп тарағандары көрсетілген.

  • Түстерді қолдану ретін өзгертуге тыйым салынады.
    Түстерді қолдану ретін өзгертуге тыйым салынады.
  • Логотиптің түсін өзгертуге тыйым салынады.
    Логотиптің түсін өзгертуге тыйым салынады.
  • Элементтердің пропорцияларын өзгертуге, белгінің жеке элементтерін көбейтуге немесе азайтуға тыйым салынады.
    Элементтердің пропорцияларын өзгертуге, белгінің жеке элементтерін көбейтуге немесе азайтуға тыйым салынады.
  • Белгінің айналасын сулауға, сондай-ақ белгіге немесе оның құрамдас бөліктеріне көлеңке әсерін қолдануға тыйым салынады.
    Белгінің айналасын сулауға, сондай-ақ белгіге немесе оның құрамдас бөліктеріне көлеңке әсерін қолдануға тыйым салынады.
  • Белгіні немесе оның құрамдас бөліктерін бұруға және оны бұрышта форматта орналастыруға тыйым салынады. Сондай-ақ логотиптің пішінін бұрмалаңыз, перспективаны және басқа арнайы эффектілерді қолданыңыз.
    Белгіні немесе оның құрамдас бөліктерін бұруға және оны бұрышта форматта орналастыруға тыйым салынады. Сондай-ақ логотиптің пішінін бұрмалаңыз, перспективаны және басқа арнайы эффектілерді қолданыңыз.
  • Логотипте немесе жолма-жол жазуда қаріпті жазуды өзгертуге тыйым салынады.
    Логотипте немесе жолма-жол жазуда қаріпті жазуды өзгертуге тыйым салынады.
  • Логотипті негізгі бренд құрамына кірмейтін түстердің фонында орналастыруға тыйым салынады.
    Логотипті негізгі бренд құрамына кірмейтін түстердің фонында орналастыруға тыйым салынады.
  • Логотипті біртекті емес түстің аясында және күрделі текстураларда орналастыруға тыйым салынады.
    Логотипті біртекті емес түстің аясында және күрделі текстураларда орналастыруға тыйым салынады.
Қаріптер
Фирмалық қаріп

Montserrat фирмалық қарпін ENBEK жарнама бөлімшелері мен серіктестері жарнамалық-ақпараттық материалдар мен кәдесый өнімдерінің макеттерінде пайдалануы тиіс.

Таныстырылымдарды ресімдеген кезде және ішкі құжат айналымында Arial жүйелік қарпін пайдалану керек.

Aa
Montserrat Alternates
SemiBold
Титулдық
(негізгі мәтін ішіндегі тақырыптар, ұрандар, акцент блогын теру үшін)
Жүктеу
Aa
Montserrat Regular
Мәтіндік
(негізгі мәтін блоктарын теру үшін)
Жүктеу
Түстер
Фирмалық түстер
Негізгі түс
сmyk 0, 54, 89, 0
rgb 255 , 140, 28
hex ff8c1c
pantone 1495 C
ral S 1070-Y30R
Екінші түс
сmyk 99, 95, 34, 33
rgb 38, 38, 82
hex 262652
pantone 275 C
ral 5022
Бейтарап
сmyk 0, 0, 0, 4
rgb 244 , 244, 245
hex f4f4f5
pantone 663 C
ral S 0505-R60B
Паттерн
Фирмалық элементтер / паттерндер / өрнектер

Паттерн логотиптің графикалық элементінен және қосымша сегменттен тұрады

Тапсырмаға байланысты паттерн басқаша құрастырылуы мүмкін.

Фото
Фотостилистика

Фотодағы композицияның негізгі сюжеті - қолөнершілер.
Өз ісін жақсы көретін адамдар. Фотосуреттің басты
кейіпкері - күлімсіреп тұр. Суреттің жалпы көңіл-күйі - адам
өз жұмысын ұнататындығын жеткізу маңызды.

  • Фото 1

    Суреттің құрамында фирмалық түстің немесе оның реңктерінің болуы қажет. Киімге, интерьерге немесе басқа элементтерге қосылады.

    Суреттердің ашық түстер палитрасы үшін негізгі үлгі №1 және №2 мысалдар болып табылады.

  • Фото 2

    Композицияны объектілердің көп бөлігі бір жағында болатындай етіп жасаңыз.

  • Фото 3

    Композицияны объектілердің көп бөлігі бір жағында болатындай етіп жасаңыз.

Tone of Voice
Тоналдылық дегеніміз не?

— бұл біздің айтқанымыз емес, оны қалай айтамыз, қандай сөздерді таңдаймыз, сөйлемдер мен коммуникацияларды қалай құрамыз.

light dark
Неліктен бұл маңызды?

Тоналдылық логотип, түс немесе қаріп таңдау сияқты маңызды. Дұрыс форматта ол біздің құндылықтарымызды, мақсаттарымызды және жұмысымыздың мәнін көрсетеді.

Нұсқауларды қалай қолдануға болады?

Төмендегі гайдлайндарды ұстаныңыз, олар байланыс жасайды және жауап береді

Біздің дауысымыз тыныш және тіпті:
Аудиторияның тілінде сөйлеу: формальды емес, табиғи нәрсе-мүмкін болған жерде.
Біз көмектесуге келдік:
Мүмкіндігінше ақпаратқа қол жеткізуді жеңілдетіңіз.
Біз түсінікті және анық:
Мағынасы терең оқусыз және контекстке енбестен бірден түсініледі.
Tone of Voice
Біздің тұтынушының портреті

2020 жылғы ТОП-50 бос жұмыс орындарының тізіміне сәйкес, біздің тұтынушы — арнаулы орта білімді талап ететін жұмысшы мамандығының өкілі. Ол қарапайым тілде сөйлейді және байланысты мамандықтар арасында байланыс орнатады. Ол үшін оған не қажет екенін тез және оңай түсіну керек, көбінесе ол терминологиямен таныс емес, оған ұзақ және күрделі сөйлемдер қиын беріледі.

Оның күнделікті виртуалды байланыс форматы: Instagram, WhatsApp, бірнеше жаңалықтар сайттары, Kaspi қосымшасы.

Біздің тұтынушының портреті
Tone of Voice
Tone of Voice диаграммасы
эмоционалды бейтарап құрғақ
тапқыр бейтарап кекесін
ашық бейтарап ұсақ-түйек
терминологиял бейтарап мәліметсіз
ықсыпайы бейтарап мақтаншақ
қазіргі бейтарап архаикалық
Tone of Voice
Тақырып / хабарлама
жазуға арналған гайдлайндар
Гайдлайн
дейін
кейін
Әрқашан тұтынушының портретіне сәйкес сұрауынан бастау
Әрқашан жаңа жұмыс орындары
Жұмыс берушілер көбінесе жұмыс тәжірибесі жоқ 100 000 теңгеден жоғары жұмыс орындары бар ең соңғы бос жұмыс орындарын іздейді
Айқындық ауқымдылықтан басым болады
Жақсысын тап!
Мен жұмыс/жұмысшы іздеп жүрмін
Ырықсыз етіссіз - тек қана сабақты етіс
Бос жұмыс орындарының және түйіндемелердің бірыңғай базасы WDC талдаушылары "2020 жылдың екінші тоқсанындағы Қазақстандағы білікті еңбекке ұсыныс пен сұранысты талдау" шолуын дайындады, онда бос жұмыс орындары мен түйіндемелер серпініне егжей-тегжейлі талдау ұсынылды
WDC талдаушылары "2020 жылдың екінші тоқсанындағы Қазақстандағы білікті еңбекке ұсыныс пен сұранысты талдау" шолуын дайындады, онда бос жұмыс орындары мен түйіндемелер серпініне егжей - тегжейлі талдау жасады.
Түсінікті бола отырып, императивті емес, тартымды болу
Coursera-да Электронды еңбек биржасымен бірге тегін оқудан өт
Coursera-да қалай тегін оқуға болады: нұсқаулық
Белгілі бір бөлімде/мәтінде сирек кездесетін белгісіз акронимдер мен аббревиатураларды ұғындыру
Тіркелген ЖЖҚА мүмкіндіктері
Тіркелген жеке жұмыспен қамтудың агенттіктерінің мүмкіндіктері
Зат есімдер мен етістікті зат есімдердің орнына етістіктерді қолдану
Жұмыссыз ретінде онлайн тіркелу
Жұмыссыз ретінде онлайн тіркеліңіз
Tone of Voice
Жиі кездесетін клише
Қолдану
Аулақ болу
Іздеу, пайдалану, орналастыру, қосу
Құрама есім баяндауыштар: іздеуді, пайдалануды, орналастыруды жүзеге асыру; қосылуды орнату
Бұл
Осы
Үшін
Үшін
Қазір
Қазіргі уақытта
Туында
Оның негізі бар
Көмектеседі
Көмекке келеді
Tone of Voice
Қосымша қолданылатын сөздер бұлты
Өсуі
Мүмкіндіктер
Тұрақтылық
Мансап
Келешек
Дамыту
Сенім
Кәсіп
Жетістіктер
Жаңа өмір
Tone of Voice
Үндестілікті қолдауға арналған чек-парақ
  • Хабарлама мәселені шешуге бағытталған ба, одан әрі шиеленістірмейді ме?
  • Дұрыс шешімге жіберудің орнына сұрау салудан бас тартулар аса көп емес пе?
  • Хабарламада пайдаланушыға қамқорлық бар ма?
  • Біз ақпарат тасымалдаушылары мен сарапшылар ретінде нақты және түсінікті сөйлейміз бе?
  • Ұзақ фразалар, пассивті дауыс және артық терминология бар ма?
  • Жақсы түсіну үшін тағы бір нәрсені жеңілдетуге бола ма?
  • Бұл назар аудартады ма?
  • Біз Tone of voice кестесіне сәйкес сөздерді дұрыс қолданамыз ба?
Tone of Voice
Хабарламалар
Басты бет
Динамикалық ұран
Вариациялар
1 нұсқа. Ақпараттық

Бүгін жұмыс табыңыз

Бүгін қызметкерді табыңыз

Бір жолдағы жұмыс беруші мен жұмысшы үшін вариациялар: аудармалы слайдтың түріне қарай өзгеретін сөз. ".... бүгіннен бастап табыңыз" сөздеріне негізгі екпін.
2 нұсқа. Эмоционалды

Бүгін өміріңізді өзгертіңіз

Бүгін жаңасын көріңіз

Бүгін команда жинаңыз

Бүгін инженерді табыңыз

Бір жолдағы жұмыс беруші мен жұмысшы үшін вариациялар: аудармалы слайдтың түріне қарай өзгеретін сөздер. "бүгіннен бастап" сөздеріне негізгі екпін.
3 нұсқа. Жұмыс беруші/жұмыскер үшін бөлек

Жұмыс берушіге:

Инженерді табыңыз
Жүк тиеушіні табыңыз
Құрылысшыны табыңыз
Бала күтушісін табыңыз

Жұмыскерге:

Инженер ретінде жұмыс табыңыз
Жүк тиеуші ретінде жұмыс
Құрылысшы ретінде жұмыс табыңыз
Бала күтушісі ретінде жұмыс табыңыз

Жұмыс беруші мен жұмысшы үшін әртүрлі қойындылардағы вариациялар: аудармалы слайдтың түріне қарай өзгеретін сөздер. Негізгі екпін "жұмыс табыңыз" сөздеріне.
Баннерлер/блог:
Классикалық кликбейт

Сіз бүгіннен бастап игере алатын 5 заманауи мамандық 2021 жылға қарай үйренуге қажет 10 дағды Жұмыс тәжірибесін талап етпейтін 5 мамандық

Адамдардың жеке оқиғалары

Мен enbek.kz-тің арқасында дәрігер болдым.Дәрігер болдым - суретшіге айналдым. Еnbek.kz-пен менің тарихым пандемияда enbek.kz-тің арқасында жұмыс тапты Еnbek.kz-тің арқасында үлкен жалақысы бар жұмыс тапты Еnbek.kz-тің арқасында басқа қалаға көшіп келді Еnbek.kz-тің арқасында қашықтан жұмыс тапты Еnbek.kz-тің арқасында өзінің жолын тапты

Фирмалық стиль

Қаламдардың дизайны конструкцияға байланысты анықталады. Ақ пластикалық қаламдарды таңдау ұсынылады.

Техникалық сипаттамалары
Осы нұсқаулықта екі модель ұсынылған: Senator немесе Schneider және кең клипі бар қалам, дизайндағы ұқсас модельдерді қолдануға болады. УК-басып шығару тәсілімен немесе суреттерді қаламдарға салу үшін қолайлы өзге тәсілмен сурет салу.

Жүктеу
Дизайн ручек
Дизайн ручек

Технические характеристики
Рекомендуется наносить дизайн на карандаши черного или белого цветов. Нанесение рисунка способом УФ-печати или иным способом, подходящим для нанесения изображений на карандаш.

Жүктеу
Дизайн на карандаши
Дизайн на карандаши
Фирмалық стиль
Кітапшалар

Фирмалық стильдегі кітапшалар қызметкерлердің жұмыс жазбаларына арналған, сонымен қатар оларды кәдесый ретінде пайдалануға болады.

Техникалық сипаттамалары

Мұқаба: тығыздығы кемінде 300 гр/м3 ақ қағаз, 4+0 суретін басып шығару, күңгірт припресс; сыртқы мұқаба: тығыздығы 300 гр/м3 ақ қағаз, 4+0 суретін басып шығару, күңгірт припресс.

Ішкі беттер: тығыздығы 80 гр/м3 ақ қағаз, 4+4 суретті басып шығару, кемінде 50 беттік блок Пішімі: А5 Бекіту: ұзын жағында серіппе

Жүктеу
Кітапшалар
Кітапшалар
Фирмалық стиль
Эко-шоппер

Табиғи (ақ, ақшыл сары) және қара түсті матадан жасалған эко-шопперлер. Төрт дизайн нұсқасы дайындалды. Эко-шопперлердің мөлшері нақты мақсаттар үшін таңдалады.

Техникалық сипаттамалары
Суретті жібек экранды басып шығару әдісімен немесе мата шопперлеріне суреттерді басып шығаруға жарамды басқа әдіспен қолдану ұсынылады.

Жүктеу
Эко-шоппер
Эко-шоппер
Фирмалық стиль
Саптыаяқ

Саптыаяқтар үшін дизайнның үш нұсқасы дайындалған.

Техникалық сипаттамалары
Сублимациялық көшіру әдісімен ақ керамикалық саптыаяқтарға сурет салу ұсынылады. Ақ керамикаға жарамды сурет салудың басқа әдістеріне рұқсат етіледі.

Түсті саптыаяқтарға сурет салу үшін ук-басып шығару, жібек экранды басып шығару немесе деколь әдісі ұсынылады.

Жүктеу
Саптыаяқ
Саптыаяқ
Фирмалық стиль
Үстел жалауы

Үстел жалаулары үшін дизайнның екі нұсқасы дайындалған.

Техникалық сипаттамалары

Жалау матасы - сублимациялық. Сублимациялық көшіру әдісімен сурет салу.Қажет болса, суретті екі жағынан салуға болады.Үстел жалауларын жасауға жарамды басқа материал мен басып шығару әдісін қолдануға болады.

Жүктеу
Үстел жалауы
Үстел жалауы
Жарнамалық материалдар
Роллап - №1 тұжырымдама

Портал Брендінің айдентикасына сүйене отырып, екі роллап тұжырымдамасы ұсынылды және 2 тақырып бойынша беттелді. Осы бетте тақырыптық иллюстрацияларды қолданумен, №1 тұжырымдама ұсынылған.

Техникалық сипаттамалары:
Сұр түсті алюминий роллап конструкциясы. Кенептің ұсынылған өлшемі - 80-нен 200 см-ге дейін.

Жүктеу
Роллап 1
Жарнамалық материалдар
Роллап - №2 тұжырымдама

Портал Брендінің айдентикасына сүйене отырып, екі роллап тұжырымдамасы ұсынылды және 2 тақырып бойынша беттелді. Осы бетте фотосуреттерді қолданумен, №2 тұжырымдама ұсынылған.

Техникалық сипаттамалары:
Сұр түсті алюминий роллап конструкциясы. Кенептің ұсынылған өлшемі - 80-нен 200 см-ге дейін.

Жүктеу
Роллап 2
Жарнамалық материалдар
Баннер - №1 тұжырымдама

Портал Брендінің айдентикасы негізінде баннерлердің екі концепциясы ұсынылды. Бұл бетте жеке кәсіптер туралы айтылатын №1 тұжырымдама берілген.

Баннерді орналастыру жоспарланған дизайн талаптарына сәйкес өлшемі, басып шығару түрі және кенеп түрі жеке таңдалады.

Жүктеу
  • Баннер 1
  • Баннер 1
  • Баннер 1
  • Баннер 1
  • Баннер 1
Жарнамалық материалдар
Баннер - №2 тұжырымдама

Портал Брендінің айдентикасы негізінде баннерлердің екі концепциясы ұсынылды. Бұл бетте жеке кәсіптер туралы айтылатын №2 тұжырымдама берілген.

Баннерді орналастыру жоспарланған дизайн талаптарына сәйкес өлшемі, басып шығару түрі және кенеп түрі жеке таңдалады.

Жүктеу
Баннер 2
Жарнамалық материалдар
Лифлеттер - №1 тұжырымдама

Портал Брендінің айдентикасы негізінде екі лифлет тұжырымдамасы ұсынылды және 10 тақырып бойынша беттелді.

Осы бетте тақырыптық иллюстрацияларды қолданумен №1 тұжырымдама ұсынылған.

Лифлеттердегі ақпарат екі тілде ұсынылғанына және дұрыс басып шығару үшін сызбада көрсетілгендей блоктардың орналасу ережесін сақтау қажет екеніне назар аударыңыз.

Жүктеу
Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
  • Лифлеты 1
Жарнамалық материалдар
Лифлеттер - №2 тұжырымдама

Портал Брендінің айдентикасы негізінде екі лифлет тұжырымдамасы ұсынылды және 10 тақырып бойынша беттелді.

Осы бетте фотосуреттерді қолданумен №2 тұжырымдама ұсынылған.

Лифлеттердегі ақпарат екі тілде ұсынылғанына және дұрыс басып шығару үшін сызбада көрсетілгендей блоктардың орналасу ережесін сақтау қажет екеніне назар аударыңыз.

Жүктеу
Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2
  • Лифлеты 2