Туристік маршруттардың навигаторын әзірлеуші

Мамандық кейін пайда болады 2020
01
Туризм

Туристердің елді мекенде жылдам бағдар алуы үшін туристердің сұратуы мен жеке дербес қызығушылықтарын есепке ала отырып, саяхат жасау маршруттарын құруға арналған бағдарламалар мен қосымшаларды жасайды (мысалы, туристік маршруттардың интерактивті картасы, саяхат оқиғаларының туризм картасы, тәуіп ету турларына арналған киелі карталар және т.б.) 

Мамандықтың ЖАҢАШЫЛДЫҒЫ:

  • туристердің мүдделері мен қажеттіліктерін есепке ала отырып, қозғалыс маршрутын турист өзі құра алатындай тарихи және мәдени көрнекі орындар, әлеуметтік инфрақұрылым нысандары, туристік сүрлеу жолдар көрсетілетін қосымшаларды жобалау
  • картада барлық нысандар туралы (мысалы, тарихи ақпарат, жұмыс режимі) толық ақпарат көрсетілетін болады

НЕГІЗГІ құзыреті:

  • бағдарламалау және веб-дизайн саласындағы білімі
  • тарихи және мәдени көрнекі орындарды білу

Кәсіби емес дағдылар

Салааралық байланыс түрлі байланысты және іргелес емес салалардағы технологиялар, процестер және нарықтық жағдайды түсінуден, кросс-функционалды және пәнаралық өзара әрекеттен тұрады. Әр түрлі салалардың түйіскен жерінде көбірек жетілдірілген өнімдер жасалады және мамандар бір уақытта бірнеше білім салаларын түсіну қабілетіне мұқтаж. Бұл құзыреттілік сізге тезірек білім алуға, әртүрлі салалардағы ең жақсы нәрсені алуға және осы өзара байыту арқылы өз салаңыздың дамуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Мұндай құзыретке ие адамдар күтпеген, ерекше, озық шешімдер жасай алады.

skill

Салааралық байланыс

Көркем шығармашылық шеберлігі, сезімдер мен эмоцияларды бейнелі түрде білдіру, өзіндік көркем образдар жасау қабілеті, дамыған эстетикалық талғамның болуы.

Болашақта роботтар мен машиналар көптеген салаларда адамдарды ауыстырады. Машиналарға әлі қол жетімді емес жалғыз сала - бұл шығармашылық саласы. Шығармашылық қабілеті бар мамандар бизнестің барлық саласында артықшылыққа ие болады.

Тауарлар мен қызметтерді персонализациялаудың және дараланудың пайда болған тенденциясы одан әрі дами береді және барлық тауарлар мен қызметтер мүмкіндігінше жекелендірілетін күн алыс емес. Тиісінше, тұтынушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жарнама мен маркетингтің жаңа шығармашылық формаларына сұраныс артады.

skill

Өнер шеберлігі

Олар тұтынушылар назарын клиенттердің сұраныстарымен жұмыс істеу қабілеті, компания мен қызметкерлердің клиенттердің қажеттіліктерін уақытында анықтай білу, оларды өз өнімдерімен немесе қызметтерімен барынша тиімді түрде қанағаттандыру мүмкіндігі деп түсінеді. Бұл құзіреттілік компаниялардың жетістігі үшін маңызды болды, тұтынушылар үшін бәсекелестік үнемі өсіп келеді және барлық жұмыс берушілер тұтынушыларға бағытталған қызметкерлерді көргісі келеді. 20 ғасырдың екінші жартысында ішкі клиент ұғымы пайда болды, яғни. аралық тұтынушы сол компанияның өндірістік тізбегінің бойында орналасқан. Бұл біліктілікке ие болу клиенттің сұранысын дәл түсінуге және оған ең қолайлы шешімді ұсынуға, сонымен қатар клиент үшін маңызды емес сатыларды алып тастай отырып, өндіріс пен қызмет көрсету процесін ұтымды құруға мүмкіндік береді.

skill

Тұтынушылар назарын аудару

Мультикультурализм - бұл белгілі бір қоғамдастықта (мемлекет немесе кәсіпорын) ондағы адамдардың мәдени ерекшеліктерін сақтау және дамыту. Кәсіпорындағы мультимәдениеттілік және көптілділік тек ұлттық немесе діни мәдениеттерді ғана емес, сонымен бірге ойлау мәдениетін, психотиптерді, коммуникацияларды және жеке ерекшеліктерді де қарастырады.

Қазіргі әлем жедел қарқынмен жаһандық сипатқа ие болуда. Қазірдің өзінде әлемнің әр түкпірінде туылған немесе тұратын мамандар жұмыс істейтін компания жоқ. Мультимәдениеттілік пен көптілділік саясаты ұқсас емес адамдардың өзара әрекеттесуінің векторын белгілейді: қақтығыстарға емес, бір-бірін тануға.

Бүгінгі күні болып жатқан өзгерістер жаңа, бұрын-соңды болмаған қиыншылықтар туғызуда. Ең тиімді шешімдер білімнің, көзқарастардың және мәдениеттердің әртүрлі бағыттарының қиылысында пайда болатындығы жалпыға мәлім. Ең тиімді командаларға ойлау, психология, ұжымдағы рөлдерді бөлу сипаттамалары әртүрлі адамдар кіреді. Мультимәдени командалар тиімді емес ерекше шешімдерді таба алады және тіпті шешілмейтін мәселелерді шеше алады.

skill

Көптілділік және көп мәдениеттілік

Маманның нақты фактілерді үлкен көрініске біріктіру (жинақтау), әртүрлі жағдайларды түсіну үшін иерархиялық деңгейлер құру (экономикалық, саяси, бизнес) және ұзақ мерзімді шешімдер қабылдау қабілеті. Маңызды сапа - бұл бір элементтің өзгеруі кейіннен басқа элементтерге қалай әсер ететінін түсіну.

Жүйелік ойлаудың маңыздылығы өмірдегі өзгерістердің үдеуіне, жаңа мамандықтарды игеруге деген қажеттілікке, сондай-ақ әр түрлі салалардың бір-біріне (әлеуметтік желілер, экономика, саясат, өндіріс және т.б.) артып келе жатқандығына байланысты артып келеді.

Жүйелік ойлау қабілеті бар мамандар мұндай мәселелерді шешуге, экономикадағы жылдам өзгерістер жағдайында ұзақ мерзімді шешімдер қабылдауға, ірі техникалық және әлеуметтік жүйелерге диагноз қоюға, дамуға кедергі болатын түпкі себептерді жою туралы шешім қабылдауға мүмкіндік алады және бұл шеберлік түрлі жобалық топтарды біртұтас жұмыс жасайтын ағзаға біріктіруге мүмкіндік береді.

skill

Жүйелік ойлау

Бұл мамандық сұранысқа ие болуы мүмкін компаниялар

education

ЖШС «Complete Service» халықаралық туристік компаниясы

http://complete.kz/

Толығырақ
education

ЖШС «Алтын керуен» туристік орталығы

http://goldcaravan.kz/

Толығырақ
education

«Түркістан Элит Туры» ЖШС

http://www.elittour.kz/

Толығырақ
education

«Саят» туристік компаниясы

https://www.sayat-travel.kz/

Толығырақ
education

«Кан Тенгри Экспедициялар» ЖШС

https://kantengri.kz/ru/

Толығырақ
education

«International Travel plus» ЖШС

https://www.itplus.kz/

Толығырақ
education

«Time Fly Travel» ЖШС

https://tft.kz/

Толығырақ