Аналитик Big Data (туризм саласында)

Мамандық кейін пайда болады 2025
01
Туризм

Әлеуетті туристердің әдеттері мен қалауы туралы әртүрлі дереккөздерінен келіп түсетін күрделі және біртекті емес құрылымдағы деректердің үлкен көлемін жинаумен және оларға талдау жасаумен айналысады Оның міндеттеріне кіреді әртүрлі дереккөздерен келіп түскен деректерді одан әрі өңдеу үшін жинау, ақпараттың толықтығы мен дұрыстығын қамтамасыз ету, олардың өзара байланысу тізбегін құру тұжырымдамасын әзірлеу алынған ақпаратқа талдау жасау, құрылымдау, бұдан әрі бизнес-шешімдерін шығару үшін қажетті жиынтық талдау есептерін құру.

Мамандықтың ЖАҢАШЫЛДЫҒЫ:

  • әртүрлі дереккөздерден алынған күрделі және біртекті емес деректердің үлкен көлемін өңдеу.

НЕГІЗГІ құзыреті:

  • құзыреті
  • бағдарламалау негіздері мен деректерді өңдеу әдістерін білу
  • ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістерін білу
  • үлкен деректермен жұмыс істей білу


Кәсіби емес дағдылар

Маманның нақты фактілерді үлкен көрініске біріктіру (жинақтау), әртүрлі жағдайларды түсіну үшін иерархиялық деңгейлер құру (экономикалық, саяси, бизнес) және ұзақ мерзімді шешімдер қабылдау қабілеті. Маңызды сапа - бұл бір элементтің өзгеруі кейіннен басқа элементтерге қалай әсер ететінін түсіну.

Жүйелік ойлаудың маңыздылығы өмірдегі өзгерістердің үдеуіне, жаңа мамандықтарды игеруге деген қажеттілікке, сондай-ақ әр түрлі салалардың бір-біріне (әлеуметтік желілер, экономика, саясат, өндіріс және т.б.) артып келе жатқандығына байланысты артып келеді.

Жүйелік ойлау қабілеті бар мамандар мұндай мәселелерді шешуге, экономикадағы жылдам өзгерістер жағдайында ұзақ мерзімді шешімдер қабылдауға, ірі техникалық және әлеуметтік жүйелерге диагноз қоюға, дамуға кедергі болатын түпкі себептерді жою туралы шешім қабылдауға мүмкіндік алады және бұл шеберлік түрлі жобалық топтарды біртұтас жұмыс жасайтын ағзаға біріктіруге мүмкіндік береді.

skill

Жүйелік ойлау

Олар тұтынушылар назарын клиенттердің сұраныстарымен жұмыс істеу қабілеті, компания мен қызметкерлердің клиенттердің қажеттіліктерін уақытында анықтай білу, оларды өз өнімдерімен немесе қызметтерімен барынша тиімді түрде қанағаттандыру мүмкіндігі деп түсінеді. Бұл құзіреттілік компаниялардың жетістігі үшін маңызды болды, тұтынушылар үшін бәсекелестік үнемі өсіп келеді және барлық жұмыс берушілер тұтынушыларға бағытталған қызметкерлерді көргісі келеді. 20 ғасырдың екінші жартысында ішкі клиент ұғымы пайда болды, яғни. аралық тұтынушы сол компанияның өндірістік тізбегінің бойында орналасқан. Бұл біліктілікке ие болу клиенттің сұранысын дәл түсінуге және оған ең қолайлы шешімді ұсынуға, сонымен қатар клиент үшін маңызды емес сатыларды алып тастай отырып, өндіріс пен қызмет көрсету процесін ұтымды құруға мүмкіндік береді.

skill

Тұтынушылар назарын аудару

Салааралық байланыс түрлі байланысты және іргелес емес салалардағы технологиялар, процестер және нарықтық жағдайды түсінуден, кросс-функционалды және пәнаралық өзара әрекеттен тұрады. Әр түрлі салалардың түйіскен жерінде көбірек жетілдірілген өнімдер жасалады және мамандар бір уақытта бірнеше білім салаларын түсіну қабілетіне мұқтаж. Бұл құзыреттілік сізге тезірек білім алуға, әртүрлі салалардағы ең жақсы нәрсені алуға және осы өзара байыту арқылы өз салаңыздың дамуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Мұндай құзыретке ие адамдар күтпеген, ерекше, озық шешімдер жасай алады.

skill

Салааралық байланыс

Процестер мен жобаларды басқаруға жобаның мақсаттарына назар аудару мүмкіндігі, тапсырмаларды тиімді орындау үшін команданың іс-әрекеттерін дұрыс жоспарлау және ұйымдастыру мүмкіндігі, өзара әрекеттесудің барлық тараптары үшін бар тәуекелдер мен мүмкіндіктерді бағалау мүмкіндігі кіреді. Бұл дағдыға ие маман қаржыландырудың белгілі бір шеңберінде жоба бойынша жұмысты қалай дұрыс құру керектігін біледі, жобада белгіленген мерзімдерді сақтау үшін жұмысты дұрыс бөле алады. Мұндай маман үнемі жаңа нәрсені үйренеді, қателіктер жасаудан Қорықпайды, проблемалар мен тапсырмаларды шешудің жаңа тиімді тәсілдерін қалай құруды біледі. Жобалық басқару саласында білімі мен құралдары бар мамандардың қажеттілігі артады, өйткені жобалық қызметті компаниялар оларды тиімді дамытудың маңызды факторы ретінде қарастырады
skill

Жобалар мен процестерді басқару мүмкіндігі

Білім беру мекемелері

education

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті

https://kguti.kz

Толығырақ
education

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті. М.Әуезова

https://www.ukgu.kz/ru/fakultety

Толығырақ
education

М.Х. атындағы Тараз мемлекеттік университеті Дулати

https://www.tarsu.kz/ru/

Толығырақ
education

Қазақ-орыс халықаралық университеті

http://krmu.kz/o-nas/missiya-videnie-strategiya/

Толығырақ
education

Атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті Қ.Жұбанова

https://arsu.kz/ru/

Толығырақ
education

Тұран университеті

https://turan-edu.kz/

Толығырақ
education

Халықаралық бизнес университеті

https://uib.kz/missiya-universiteta/

Толығырақ
education

Қазақ ұлттық университеті. Әл-Фараби

https://www.kaznu.kz/ru

Толығырақ
education

Алматы технологиялық университеті

https://atu.kz/

Толығырақ
education

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

https://kuef.kz/ru/about/

Толығырақ
education

Еуразия ұлттық университеті. Л.Н. Гумилев

https://www.enu.kz/ru/o-enu/istoriya-universiteta/

Толығырақ
education

Қазақстан инновациялық академиясы

http://kiu.kz/blog-rektora-kia/

Толығырақ
education

Нархоз университеті

https://narxoz.kz/

Толығырақ
education

Атындағы Павлодар мемлекеттік университеті Торайғырова

https://tou.edu.kz/ru/

Толығырақ
education

Қарағанды ​​мемлекеттік техникалық университеті

https://www.kstu.kz/

Толығырақ

Бұл мамандық сұранысқа ие болуы мүмкін компаниялар

education

ЖШС «Complete Service» халықаралық туристік компаниясы

http://complete.kz/

Толығырақ
education

«International Travel plus» ЖШС

https://www.itplus.kz/

Толығырақ
education

«Rahat Palace» қонақ үйі

https://rahatpalace.com/

Толығырақ