Энергетикалық нарық маркетологы

Мамандық кейін пайда болады 2030
01
Энергетика

Болашақтың энергетикалық нарығы қазіргі заманға қарағанда әртүрлі. Энергия тасығыштардың әртүрлі түрлерін қолдану, олардың комбинациясы, жаңа технологиялардың пайда болуы, осының барлығы компанияларды қазіргі заманғы энергетика нарығына тән емес жағдайларға бейімделуге қабілетті стратегияны әзірлеуге мәжбүрлейді.

Мамандықтың жаңалығы: жаңа міндеттерді шешу: энергетикалық нарықтың жергілікті перспективаларын анықтау.

Негізгі құзыреттер:

  • Энергетикалық нарықтың жаңа технологиялық үрдістерін анықтау
  • Энергетикалық компанияның нарықтық стратегиясын анықтау

Кәсіби емес дағдылар

Маманның нақты фактілерді үлкен көрініске біріктіру (жинақтау), әртүрлі жағдайларды түсіну үшін иерархиялық деңгейлер құру (экономикалық, саяси, бизнес) және ұзақ мерзімді шешімдер қабылдау қабілеті. Маңызды сапа - бұл бір элементтің өзгеруі кейіннен басқа элементтерге қалай әсер ететінін түсіну.

Жүйелік ойлаудың маңыздылығы өмірдегі өзгерістердің үдеуіне, жаңа мамандықтарды игеруге деген қажеттілікке, сондай-ақ әр түрлі салалардың бір-біріне (әлеуметтік желілер, экономика, саясат, өндіріс және т.б.) артып келе жатқандығына байланысты артып келеді.

Жүйелік ойлау қабілеті бар мамандар мұндай мәселелерді шешуге, экономикадағы жылдам өзгерістер жағдайында ұзақ мерзімді шешімдер қабылдауға, ірі техникалық және әлеуметтік жүйелерге диагноз қоюға, дамуға кедергі болатын түпкі себептерді жою туралы шешім қабылдауға мүмкіндік алады және бұл шеберлік түрлі жобалық топтарды біртұтас жұмыс жасайтын ағзаға біріктіруге мүмкіндік береді.

skill

Жүйелік ойлау

Олар тұтынушылар назарын клиенттердің сұраныстарымен жұмыс істеу қабілеті, компания мен қызметкерлердің клиенттердің қажеттіліктерін уақытында анықтай білу, оларды өз өнімдерімен немесе қызметтерімен барынша тиімді түрде қанағаттандыру мүмкіндігі деп түсінеді. Бұл құзіреттілік компаниялардың жетістігі үшін маңызды болды, тұтынушылар үшін бәсекелестік үнемі өсіп келеді және барлық жұмыс берушілер тұтынушыларға бағытталған қызметкерлерді көргісі келеді. 20 ғасырдың екінші жартысында ішкі клиент ұғымы пайда болды, яғни. аралық тұтынушы сол компанияның өндірістік тізбегінің бойында орналасқан. Бұл біліктілікке ие болу клиенттің сұранысын дәл түсінуге және оған ең қолайлы шешімді ұсынуға, сонымен қатар клиент үшін маңызды емес сатыларды алып тастай отырып, өндіріс пен қызмет көрсету процесін ұтымды құруға мүмкіндік береді.

skill

Тұтынушылар назарын аудару

Білім беру мекемелері

education

Атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік техникалық университеті Д.Серікбаева

https://www.ektu.kz/contacts.aspx?lang=ru

Толығырақ
education

Атындағы Павлодар мемлекеттік университеті Торайғырова

https://tou.edu.kz/ru/

Толығырақ
education

Атындағы Қостанай мемлекеттік университеті А.Байтұрсынова

http://ksu.edu.kz/o-kgu/kontakty/

Толығырақ
education

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

https://www.kaznau.kz/

Толығырақ
education

Атындағы Қазақ агротехникалық университеті С.Сейфуллина

https://kazatu.kz/ru/

Толығырақ
education

Қарағанды ​​мемлекеттік техникалық университеті

https://www.kstu.kz/

Толығырақ
education

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті

https://kguti.kz

Толығырақ
education

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті. М.Әуезова

https://www.ukgu.kz/ru/fakultety

Толығырақ
education

М.Х. атындағы Тараз мемлекеттік университеті Дулати

https://www.tarsu.kz/ru/

Толығырақ
education

Қазақ ұлттық университеті. Әл-Фараби

https://www.kaznu.kz/ru

Толығырақ

Бұл мамандық сұранысқа ие болуы мүмкін компаниялар

education

«Қазақстандық коммуналдық желілер» компаниялар тобы

https://www.astrec.kz/ru

Толығырақ
education

«Энергосистема» ЖШС

https://energosystema.kz/

Толығырақ
education

ЖШС «Қарағанды ​​Жарық»

http://k-zharyk.kz/

Толығырақ
education

«Батыс Қазақстан АЭК» АҚ

http://www.en.kz/

Толығырақ