Көлік және логистика Жарияланған күні 11-10-2020

Хан Владимир

«DHL Logistics (Қазақстан)» ЖШС DHL FREIGHT KZ басқарушы директоры

Салада қазір цифрландыру және автоматтандыру үрдістері байқалуда. Болашақта мен клиенттердің логистикаға ең аз қатысуын көремін, барлығы барынша автоматтандырылған болады. Өз тауарларын бір уақытта мыңдаған нүктелерге жіберетін клиенттер бар, оларды автоматтандырусыз жасау мүмкін емес.

Қазір сондай-ақ ірі көтерме тұтынушыларсыз құрама жүктерге өте үлкен еңіс жүріп жатыр және мұндай процестерде цифрландыру және автоматтандыру аса маңызды фактор болып табылады. Бүгінгі таңда Қазақстанда бұл процестер нашар дамыған.

Егер біз транзиттік әлеуетімізді дамытсақ, біздің компаниялар холдингке айналады және жақын орналасқан барлық елдерден пайданы шоғырландыратын болады. Мен Беларуссияда бас кеңсесі бар компанияларды білемін, ал филиалдары 12-15 елде жұмыс істейді. Егер бізде Қазақстанда миллион автомобиль болса, бұл 1,5 миллион адам тек жүргізушілер ретінде жұмыс істейтін болады, оған қоса аталған автокөліктерге қызмет көрсету үшін механиктер, сату бөлімінің қызметкерлері, ТҚС, ЖҚС және т.б. қажет. Бізде үлкен перспективалар бар: бізде жанармай арзан, жүргізушілердің жалақысы төмен, сонымен қатар жұмыс істеуге дайын үлкен халық бар. Осылайша, біз Қытай мен Ресей, Орталық Азия мен Ресей, Еуропа мен Қытай арасындағы көлік ағындарына қызмет көрсете аламыз. Транзиттік қоймаларға, контейнерлік хабтарға, автомобиль және вагон парктеріне қаражат салу қажет.

Егер жоғалып бара жатқан мамандықтар туралы айтатын болсақ, егер бізде дрондар болса, 2050 жылға қарай жүргізушілер жоғалып кетеді деп ойлаймын. Автоматтандыру есебінен экспедиторлар белгілі бір дәрежеде жоғалып кетуі мүмкін. Жалпы, ең перспективалы сала-бұл ақпараттық технологиялар және ақпараттық технологиялар мен логистикаға байланысты барлық нәрсе. Болашақта адамның қатысуын азайту болады, бәрі автоматтандырылады және роботтандырылады.