Көлік және логистика Жарияланған күні 11-10-2020

Хайитбаев Батыр

«MSC Central Asia» компаниясының басшысы

Біз қазір байқап отырған негізгі тренд - жүктерді контейнерлеу. Саланың өзгеруі Қазақстанның бүкіл экономикасын қозғайтын жүйелі болуға тиіс.

Маңызды мәселе — бұл баға белгілеу, біздің саясатымыз бәсекелестерімізден тасымалдаудың баламасын іздеудің пайдасы болмас үшін клиенттерге адал болуы тиіс. Біз транзиттік мемлекет ретінде транзиттік тасымалдарды бірінші кезекте дамытуға, өзіміздің экспортымыз бен импортымызды ұмытпауға тиіспіз. Сіз бағаны өзгерте алмайсыз, ең алдымен теміржолды оңтайландыруыңыз керек. Коронавирус бізде жоғары қосылған құны бар тауар өндірісі жоқ екенін көрсетті, біз негізінен материалдарды экспорттаймыз. Мұнай бағасы төмендеген сайын бұл туралы айтылады, содан кейін ол қалыпқа келеді және бәрі ұмытылады.

Сапалы кадрлар - бұл жай ғана апат. Білікті кадрларды табу мүмкін емес. Әрине, білім беруде проблемалар бар, бірақ ұрпақта да проблемалар бар.

Менің ойымша, 32 жастан асқан адамдарда жұмыс істеуге деген ұмтылыс бар және олар «тоғаннан балықты қиындықсыз шығаруға болмайды» деген сөздің мағынасын түсінеді. Жастардың бәрі соншалықты әдемі, сүйкімді келеді және бірден 2-3 мың доллар жалақы алғысы келеді, бірақ сонымен бірге олар ештеңе бере алмайды. Ал енді, жас кадрларды іріктеу кезінде біз көбіне білімге қарамаймыз, ең бастысы - жұмысқа, өсуге, дамуға деген ұмтылыс бар, біз кәсіпорында оқытамыз. Біз білікті кадрсыз жаңа ештеңе енгізе алмаймыз.

Мен үшін КЛК-ның болашағы IT саласында. Болашақта, егер біреуге бірдеңе тасымалдау қажет болса, ол жай ғана жүктің кодын, контейнердің түрін және т.б. көрсетеді, контейнерлерден қажетті уақытта қажетті жерде болатын қосымшаны таңдайды, сіз оны жүктейсіз, онлайн режимінде жібересіз, оның қозғалысы туралы мәліметтер аласыз және басқа да қажетті ақпарат аласыз. Егер бос ақшаның шексіз сомасы болса, мен оны біздің темір жолымызға, тарату хабтарына салар едім және, әрине, қосылған құны жоғары тауарлар өндірісін дамытар едіm.